среда, 20 июля 2016 г.

Таке призабуте слово  « капусник»…Чесно кажучи, для мене  воно зовсім  невідоме. Я ніколи  не брала участь в ньому, а тим паче не готувала номери для цього дійства. Можливо, моє невігластво  продовжувалося би й надалі,  якби не прохання  завуча Приморської школи Чабан Н.П.  допомогти   команді батьків в підготовці до новорічного « капусника».

  Першою думкою було : відмовити!  Самі розумієте  - грудень місяць, звіти, плани і т.д. Та дізнавшись про склад команди, зрозуміла , що не можу відмовити  цим дівчатам. 

Наші супротивники - команди вчителів та школярів. У дівчат було одне бажання – виступити не гірше дітей. І хоча освітяни пропонували свою допомогу у підготовці презентацій, музичних номерів, все таки дівчата довірили цю місію мені. А їх допомога, фантазія, щоденні репетиції принесли свої результати.





 Уривки наших виступів допоможуть відкрити вам святковий настрій. Деякі номери ми запозичили в КВК , але в своїй оригінальній трактовці.
Бачили би ви щасливі лиця дівчат, коли за кожен виступ їм аплодував зал. Я вдячна своїй команді « Ех, мамочки !» за те, що вони по – новому відкрилися для мене . Я побачила безмежно талановитих людей, які хочуть і вміють виступати. Дякую їм за бажання творити!

Комментариев нет:

Отправить комментарий